tisdag 31 oktober 2017

Tillbakablick Cake International 2016


Nu är det nästan ett år sedan jag var på världens största tårtmässa i Birmingham för första gången. På torsdag åker jag dit igen. Den här gången har jag valt att göra ett tävlingsbidrag i en klass med bara en våning på tårta och istället satsa lite mer på detaljer. Jag är dock lite oklar på reglerna i klassen, tex vad gäller inre support och liknande, men jag får hoppas på det bästa. Jag brukar lusläsa detta, men den här klassen är ändrad sedan förra året och all info är inte helt solklar. Bilden ovan är ett collage av mina favoriter från förra året. Jag behöver radera bilder från min telefon för att göra plats för årets fantastiska bidrag. Mässan skall ha slagit rekord och ha fler anmälda än någonsin så det blir spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar